Wiek żłobkowy to czas intensywnego rozwoju dziecka. Kształtują się wówczas umiejętności i postawy, które są kluczem do późniejszego sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci. To wiara w siebie, ciekawość świata, otwartość, towarzyskość, samokontrola swojego zachowania, współdziałanie z innymi, samodzielność. Nasze podejście skoncentrowane jest na dziecku jako najważniejszym podmiocie, czyli na uwzględnianiu jego realnych potrzeb i praw w przestrzeni społecznej i edukacyjnej.
700 – Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zabawy integrujące grupę
815 – Gimnastyka poranna, zajęcia ruchowe – ćwiczenia ogólnorozwojowe, doskonalenie sprawności fizycznej, taniec;
900 – ŚNIADANIE (przygotowanie do posiłku i mycie rączek);
945 – Zabawy i zajęcia zorganizowane:
Dydaktyczne (opowiadanie bajek, poznawanie zwierząt i roślin, nazewnictwo przedmiotów, oglądanie ilustracji, nauka wierszyków, oraz śpiewanie piosenek);
Umuzykalniające z elementami logorytmiki;
Logopedyczne (rozwój mowy i myślenia);
Zabawy muzyczno – ruchowe.
1030 – Spacer, zabawy na świeżym powietrzu na placu zabaw lub w sali zabaw (wyjścia uzależnione od warunków pogodowych);
1200 – OBIAD (przygotowanie do posiłku i mycie rączek);
1230 – Leżakowanie, zajęcia wyciszające (słuchanie muzyki relaksacyjnej, czytanie bajek);
1500 – Podwieczorek
1530– Zabawy i zajęcia zorganizowane:
1615 – Gry i zabawy stolikowe;
1630 – Zabawy dowolne i inspirowane w kącikach zainteresowań;
1650 – Rozchodzenie się dzieci do domów.