Regulamin korzystania z placu zabaw w Żłobku Gminnym "Maluszek" w Krzymowie

§ 1. Niniejszy regulamin określa szczegółowe zasady korzystania z placu zabaw w Żłobku Gminnym Maluszek w Krzymowie.

§ 2. Plac zabaw i znajdujące się na jego terenie urządzenia stanowią własność Żłobka Gminnego Maluszek w Krzymowie.

§ 3. Plac zabaw służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi dzieci w wieku od 6 miesiąca do 3 lat.

§ 4. Dzieci mogą przebywać na terenie placu zabaw tylko pod opieką opiekunów wspomaganych przez pracowników obsługi,  ponoszących pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych ich opiece dzieci.

§ 5. Z urządzeń zabawowych należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, a ponadto, z uwagi na bezpieczeństwo bawiących się, należy przestrzegać następujących reguł:

1) w pobliżu urządzeń zabawowych zabronione są gry zespołowe.

2) zabronione jest wchodzenie na górne elementy konstrukcji urządzeń zabawowych,

szczególnie dotyczy to zjeżdżalni, małpich gajów i dachów domków,

§ 6. Na placu zabaw obowiązuje zakaz:

1) zaśmiecania terenu,

2) niszczenia i uszkadzania roślinności,

3) dewastowania urządzeń zabawowo-rekreacyjnych oraz ogrodzeń,

4) zakłócania spokoju i porządku publicznego,

5) palenia ognisk oraz używania materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych,

6) wprowadzania zwierząt,

7) spożywania napojów alkoholowych lub innych środków odurzających,

8) przebywania osób nietrzeźwych oraz palenia tytoniu.

 

§ 7. Przed każdym wyjściem na plac zabaw opiekun zobowiązany jest sprawdzić stan urządzeń zabawowych oraz przestrzeń placu zabaw.

§ 8. Wszelkie zauważone uszkodzenia urządzeń zabawowych lub zniszczenia zieleni należy zgłaszać Dyrektorowi Żłobka Gminnego Maluszek w Krzymowie.

§ 9. Systematyczny przegląd stanu technicznego urządzeń znajdujących się na placu zabaw oraz utrzymanie w czystości placu zabaw należy do obowiązków pracownika, któremu zostało to zlecone. Dyrektor Żłobka  zobowiązany jest przynajmniej raz na 5 lat zlecić wykonanie przeglądu stanu technicznego oraz przydatności do użytkowania urządzeń znajdujących się na placu zabaw inspektorowi nadzoru budowlanego.

§ 10. Osoby niszczące sprzęt i urządzenia placu zabaw bądź ich opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną.

§ 11. Regulamin obowiązuje wszystkich pracowników żłobka,  przebywających na terenie placu zabaw.

§ 12. Oświadczenie o zapoznanie się z treścią regulaminu potwierdza własnoręcznym podpisem każdy pracownik żłobka.

§ 13. Treść regulaminu podaje się do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na tablicy informacyjnej dla rodziców i na stronie internetowej żłobka

§ 14. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.